Aug 12, 2009

Mesti ke Simpann..

baju g wedding..akak aku bli kt bandung...hehehe,,cntikkan

huhh,,pgi2 da n
k g keje,,letihnyaa badan ni,letih dr umah wedding tu x hilangg lg..mak pula demam..cucu 2 org kna jga,,mcm2 prangai yg aku layan..smpai naik magrain ni....

8.35 pgi tepat aku smpai ofis..hehhehehe..lmbt skit xpe (jln jem).. ada eksiden kt olak lmpit tu..nsib akak aku ckp lalu dlm x jem..fuhhh!! klau x..nangis jgk haaa ats jln berjam2!!
Ape lgi..sm
pai ofis mulekn rutin harian..breakfirst dulu + bce paper..bru blh buat
keje..heh heh heh..
Tb2 tringat plak pendrive yg ak
u bwk tdi...hajatnya nk bukak..nk tgk2 gmbo2 dlm tu..nk updated laa konon2nyaa..
tb2 nmpk 1 folder tu hidden file!!! apelgi..try 2 open laa..skali openn..fuhh..berkocak darah ni..ada gmbo yg x spatutnya ada...sape nii..

xpe22..sabar2..tuhan je yg tahu tahap mane kesabarn aku..da laa bdan tgh letih2 ni..tambah plak even cmni..
Ya Allah ape dosa hamba m
u ini..aku trus ambik hp taip msg.....
x senang duduk aku dibuatnya kt ofis ni!!..smuanya serba x kenaa..
530pm tepat aku balik..malas dah nk duk ofis..dgn ISO
lg..keje berlambakk!..bosan!!

8.45 mlm..aku trima col dr mr k....
wattss!! dia da smpai bantingg!! sugguh ku x sgka..aku pn ape lgi,,hangat2 jgk beb..tp hati ni da suke ria..mcm nk lompat2 da...hehhehehe..i take him then we dinner tgether.,,yg x dpt aku lupekan..di pujuk..di rayu mohon maaf..dlm prjalanan x putus2 dia kiss pipi aku..hehhehe..(kdg2 rse best jgk)...
so sweettttt...alaaa lg pn bnda kecik je tu,,buat ape nk bsar2kann..aku sje je brlagak mrajuk lbih2,,,hehheheheh..
smpai baling2 hp..nnti kte bli hp baru ye sygg...


No comments:

Post a Comment